středa 31. prosince 2008

Rok 2008

It was the year of fire...
The year of destruction...
The year we took back what was ours.
It was the year of rebirth...
The year of great sadness...
The year of pain...
And the year of joy.
It was a new age.
It was the end of history.
It was the year everything changed.

I takto by se dal charakterizovat rok 2008. Jak z hlediska světové politiky, tak z mého osobního pohledu. Zažil jsem mnoho krásných chvil a hodně velkých úspěchů, které do určité míry změnily můj život. Zároveň jsem byl ale několikrát zklamán a také jsem párkát na osobní úrovni selhal. Nicméně kdybych se měl na rok 2008 podívat jako na celek, klady by nepochybně převažovaly. Mé úspěchy mi zvedly sebevědomí a z neúspěchů jsem se poučil a snad se ze mě stane lepší člověk, než jsem byl doposud. Aspoň doufám :-)

Rok 2008 skončil, ať žije rok 2009!

A vám všem, co jste sem náhodou zavítali, přeji, ať se vám v roce 2009 splní všechna přání, ať vás ekonomická krize postihne co nejméně a hlavně aby ty dobré zážitky vždy převažovaly nad těmi špatnými.

PF 2009!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Doufejme, že krize nenapáchá takovou pohromu jako příchod Stínů v Babylonu 5. ;)