sobota 6. prosince 2008

Ty ještě nemáš blog???

Je to zvláštní, jak módní vlny hýbou světem. Každou chvíli je něco "in" a kdo to nemá, jako by nebyl. Vzpomínám si, že když jsem chodil na základní školu, tak frčely nejdřív hokejové kartičky, potom pogy, Pokemóni a následně zase takové ty divné silikonové míčky. Všem těmto trendům jsem úspěšnou odolal (i když jsem byl ve třídě za outsidera), ale... tak nějak jsem si řekl, že bych mohl zkusit ten blog.

Ano, takže od nynějška mám blogísek, kde budu psát jakou mám depku, jak jsou všichni blbý, jak je ta škola hrozná, jak jsem strašně emo a jak se těším na další super cool pokráčko mé oblíbené Mary Sue.

Doufám, že se vám tu bude líbit.

9 komentářů:

Gwen řekl(a)...

silikonové míčky.. myslíš hopíky?

Johnak řekl(a)...

Tuším, že se tomu říká "hakys" (foneticky), ale netuším, jak se to píše, tak jsem to raději opsal. :-) Ta ptákovina, jak do ní lidí kopou a snaží se jí udržet ve vzduchu.

Gwen řekl(a)...

ahá... už vim...

Markéta řekl(a)...

Jaká je tvá oblíbená Mary Sue?

Johnak řekl(a)...

Ma oblibena Mary Sue... jakakoliv glosovana :-) Ale slysel jsem o nejakych zajimavych. Jako ta, kde se hrdinka otravi ibalginem, nebo tam kde ji celou dobu znasilnuje ve sklepe Lucius Malfoy.

Cece řekl(a)...

Johnaku, tož vitaj mezi nás blogery :-)

Sid řekl(a)...

Irrashaimase :D ... tož jsem zvědavá, jestli doplníš svou programovou náplň - zatím to vypadá docela zajímavě ;). Vítaj. Těším se na další příspevky.

Anonymní řekl(a)...

Hezké, hezké... A nějaké fotečky z dětství by nebyly? :)

Johnak řekl(a)...

Thaleia - opravdu bys je chtela videt? Jsi si jista? Nevezmes si napodvedu? Pritele na telefonu? ;-)