neděle 1. srpna 2010

Stále žiju a stále máme Bloodcony

Už dlouho tu visel post o Bloodconu 2, tak jsem se rozhodl opět něco přidat na blog. Pro začátek to bude post o... Bloodconu 4. Ano jeden Bloodcon jsme na blogu minuli úplně. Ale ty fotky jsou stejně vesměs stejné, jen se trochu liší osazenstvo. Takže tentokrát to vezmu stručně.

Je to zvláštní, už je to skoro rok, od našeho prvního Bloodconu. Jsem rád, že se rozrůstá a že naše dárcovství spojené s geekovstvím přesvědčuje víc lidí, aby darovali. Před pár dny jsem slyšel názor "já bych daroval, ale jen za peníze." No jo no, blbosti člověk neporučí a vím, že takhle hodně lidí smýšlí, ale stejně mě to trochu rozhodí. Krev v konečném důsledku zachraňuje životy a tu daruju, neprodávám.

V každém případě, zde postuju pár foteček z posledního Bloodconu. Sešlo se nás osm.

Johnak
Blanca
Fox
Luciásek
Praotec Trekkie
Cába
Tierce
Honzaf (který byl spolu s Patrikem také fotograf)

Skupina mínus Honzaf a Patrik

Nerdy Johnak

Happy Blanca
Cába the Awesome (pilně se připravoval a tentokrát celý odběr zvádl bez měnění barvy)
Luciásek je nadšená ze své díry
Fox je nadšen z pití
A Praotec je prostě nadšen
Tierce, velitel oddílu námořní pěchoty na Phantomu, donedávna znám jako "paní Colombová"
Honzaf minule jen fotografoval, ale tentokrát usoudil, že se také nechá opíchat.

Doufám, že nás příště bude opět víc a že se akce bude rozrůstat... také mě napadlo udělat s HMS Phantomem a spřízněnými dušemi podobnou akci v Brně... Ale to je věc budoucnosti a nějakého dohadování. V Brně a okolí bohužel nemáme zatím dost členů. Stay tuned.

Nashledanou příště!

3 komentáře:

San řekl(a)...

Jsem fascinována množstvím úmyslných dvojsmyslů na naprosto minimálním rozsahu textu. Nejsi Johnak, jakým jsi býval.

maladi777 řekl(a)...

Hrozně moc vaše úsilí obdivuju, lidičky. Jsem hrdá, že vás znám.
A dvojsmyslů klidně víc, když je to za dobrou věc. :D

Johnak řekl(a)...

San - vždyť jich tam tolik nebylo. Jenom dva. Pořád jsem ten hodný nevinný Johnak :p

Yanna - díky. To hodně potěší. :-) Někdy bys mohla jít s náma jako podpora, kdybys chtěla, když nemůžeš s mononukleózou (i když s tou nevím, jak to je)