pondělí 25. ledna 2010

Bloodcon 2

Po čtyřech měsících konečně došlo na další Bloodcon. Skrze organizační skupinu na Facebooku a jinde jsme tentokrát udělali poněkud větší akci. Fani Honor Harringtonové z HMS Phantom jsme tentokrát rozšířili řady o jednoho Trekkieho, lolitku a několik civilistů. Dragon Lord byl sice za HMS Phantom ale měl svou uniformu z Battlestar Galacticy... čímž spadal do obou množin.


Akci nám poněkud zkomplikoval fakt, že byla sněhová kalamita, kvůli které jsme jednak přišli o fotografa, jež byl zasypán na Moravě, a všem to poněkud znepříjemnilo dopravu a možnosti kostýmů. Já byl nucen si vzít zimní boty, protože v polobotkách k uniformě jsem se půlmetrovým sněhem brodit opravdu nechtěl. Kirana měla v úmyslu vzít si kostým lolitky, ale neměla k tomu vysoké boty... a na lolitku by nejspíš byla zima i s botama. Rovněž Major, který ač je nedárce, chtěl přijít ve zbroji stormtroopera jako morální podpora, nemohl dorazit kvůli velkému mrazu, který by zbroj mohl zničit.

Pro mě akce začala už den předtím - v pondělí - kdy mě jednak v sedm ráno telefonicky vzbudil Major s tím, že dorazí trochu později, protože má zasypané auto. Jemně jsem mu vysvětlil, že se jde až o den později a šel zase spát. Večer jsem přivítal Cábu, který u mě nocoval, aby nemusel brzo ráno jet z Kladna do Krče. Patrik mě také varoval, že možná nebude moct dorazit kvůli zasněžené cestě na Moravu, což v pondělí potvrdil. Na funkci hlavního fotografa nastoupil Honzaf, kterému chci ještě jednou moc poděkovat. Neznám mnoho lidí, kterým byste v deset večer zavolali s tím, jestli by nechtěli druhý den v osm ráno jít fotit, a oni by vám na to kývli. :-)


V Den D se nás před nemocnicí sešlo deset i s Honzafem. Konečně složení dárců bylo tedy takovéto:
Johnak
Dragon Lord
Blanca
Inka
Cába
Fox
Xyll
Kirana
Teaz

Uvnitř už nás čekali a začali nás "odbavovat" Já se dočkal prvního zážitku záhy, když mi sestřička nemohla najít žílu na pravé ruce. A nebylo to nedostatečným zkoušením.


Dobrý zpráva byla, že všichni mohli darovat. A ostatním podle všeho žílu našli bez problémů.


Potom přišlo na řadu tradiční vyplňování dotazníků. Psacích potřeb byl ale nedostatek, na devět lidí pouze tři. Vyplňovat dotazník s 33,3333 % tužky je ošemetné.


A potom si nás po jednou mačala doktorká zvát k prohlídce a po prohlídce přišel samotný odběr.


Cába přemýšlel, čím ten odběr ozvláštnit...
A při své škodolibé povaze se rozhodl, že umře. Tím by totiž zdravotnice vyvedl notně z míry!
Přišlo na řadu i oblíbené focení s vlastní krví.


Kirana se s krví také nechala vyfotit.
...ale po chvíli jí začala chybět.
Ale přežila. Stejně jako Cába, který sice zemřel, ale rozhodl se stát se zombiem.

Jedna ze sester si nás chtěla vyfotit. Její dcera prý "před několika lety taky jezdila na tyhle akce" a chtěla by nás vidět, jak vypadáme. Na facebooku jsem podle jména zjisitl, že máme několik společných přátel. Svět je malý.

Na rozloučenou jsme sestřičkám dali placku s Mantichorou. Symbolem Královského Mantichorského loďstva.

A potom jsme už jen formálně opustili palubu.

Bylo to Bloody Awesome a jsem rád, že se nás sešlo tolik. Všem účastníkům moc děkuji. Příště nás třeba půjde ještě víc. Uvidíme na Bloodconu 3!

2 komentáře:

Jarmom řekl(a)...

Bloody hell! Anyway, příště jdu s váma, obzvlášť když chodím dávat na stejné místo. Na kdy vám to vychází?

Johnak řekl(a)...

Jarmom - někdy v půlce dubna řekněme. Prostě za tři měsíce. Budu rád, když se přidáš :-)