středa 30. prosince 2009

Rok 2009

Co říct v předvečer Silvestra k roku, ze kterého uplynulo už 364 dní? 2009... součet jednotlivých číslic nám dá dohromady 11... A to znamená... vůbec nic. No, ale 11 je fajn číslo. Prvočíslo dokonce.

Ne, vážně. Rok 2009 byl pro mě dobrý rok i když se mi to občas nezdálo. Párkrát jsem padl na hubu, ale to může říct kdokoliv o kterémkoliv roce, že.

Vydal jsem knihu. Po šesti letech psaní vyšla moje první knihy. A je to úžasný a nepopsatelný pocit. Stejně jako byl úžasný pocit na Festivalu fantazie, když probíhal křest a všichni mi začali tleskat. Teď jen aby mi to nestouplo do hlavy a nezačal jsem psát kraviny.

Hlavní a nejdůležitější věcí ale je, že jsem po dlouhé době opravdu šťastný. Ti, co mě znají, asi vědí proč. A je to krásný pocit. Poprvé za tři roky se takhle cítím. Předchozí tři Silvestry jsem měl takový nepříjemný pocit. Člověk se směje s přáteli, vtipkuje, ale v hloubi duše je mu smutno. Říká si "zase o rok starší... a zase větší ztroskotanec." Teď, v předvečer dalšího konce roku sedím u počítače a usmívám se. Nevím, co mi přinese budoucnost. Nevím, jak dlouho to štěstí vydrží. Ale poprvé po mnoha letech cítím naději. A teď - v téhle chvíli - jsem šťastný a spokojený a do roku 2010 hledím optimisticky.

Všem, co sem občas přijdete, přeju jenom to nejlepší do roku 2010. Ať se vám splní všechno, co si myslíte, že vám chybí ke štěstí. A ještě něco navíc.

Dobře my!

Žádné komentáře: