čtvrtek 18. června 2009

Babylon 5: The Pleasure of the Geek

Babylon 5 je jeden z mých tří nejoblíbenějších seriálů vůbec a zároveň jediný seriál, který jsem si pustil celý dvakrát aniž bych přeskočil jedinou epizodu. K narozeninám jsem byl obdarován kompletní kolekcí Babylonu 5 a všech jeho filmu a spinoff sérií na DVD.

Co je na tomto seriálu tak jedinečného a úžasného se pokusím nějak inteligentně zformulovat příště. Ale jelikož mám dojem, že je v módě si tuto konkrétní B5 bedýnku fotit a dávat fotky do éteru, rozhodl jsem se, že půjdu s davem a také udělám pár mobilových foteček.





A teď mě omluvte, dávám si Babylon 5 potřetí ;-)

9 komentářů:

Cece řekl(a)...

Wow O_o, chci taky !!!

Ale asi to nemá českou podporu, že?

Jinak B5 je super, jen škoda, že už nejsem vysokoškolák, zasekl jsem se u poslední série a nenašel jsem chvilku na dodívání.

Johnak řekl(a)...

Cece - česká podpora není, ale zrovna včera se mě na to někdo ptal a já zkusil v přehrávači DVD načíst klasické .srt nebo .sub titulky z mého disku a fungovalo to a dokonce to sedělo. Takže české titulky si tam můžeš při přehrávání dodat. Používám KMPLayer. Samozřejmě, že u stolního přehrávače to nepůjde.

Jinak ano, čas je asi těžké najít, ale stojí to za to. ;-)

Kendra řekl(a)...

Zastávám názor, že "nemít čas na čtení" je prázdná výmluva pro ty, co jsou líní si ho najít. Škoda, že to na seriály nefunguje :( (nosit s sebou všude nb bohužel nelze a na mobilu to není ono).

Johnak řekl(a)...

Kendra - máš pravdu, čas na čtení se najde vždycky, i když třeba já rád čtu knihu stylem 50-100 stran za den a jsem rozmrzelej, když stíhám jenom kus. Ale to jde spíš o zajímavost knihy.

Já hlavně nechápu, ty, co si jsou schopni za víkend pustit 30 epizod nějakýho seriálu, ale tvrdí, že nemají čas na čtění. :-)

Kendra řekl(a)...

Tys můj člověk :D

Molir řekl(a)...

To máš region 1 nebo region 2? Já mám region 2 a tam jsou jednotlivé série v normálních DVD krabičkách (asi nějací potomci TARDISu, narvat do jedné krabičky 6 disků :-) ).

Johnak řekl(a)...

Molir - mám Region 2 (Evropskou) ale pochopil jsem, že jsou dva druhy krabicí, ale prý jsou stejné a liší se jen tou bednou. Každá série je asi v dvoucentimetrový krabičce a v ní jsou strčený 3 slimline obaly a v každým jsou 2 disky.

Anonymní řekl(a)...

českej dabing má pokud vím jen první série, ale ostatní jsou porozprávany po slovensky takže je to ok.Vím to, protože jsem si celý serial potahal na hadr a rozumněl jsem úplně každé epizodě.

Anonymní řekl(a)...

českej dabing má pokud vím jen první série, ale ostatní jsou porozprávany po slovensky takže je to ok.Vím to, protože jsem si celý serial potahal na hadr a rozumněl jsem úplně každé epizodě.