pátek 27. února 2009

Jak jsme byli mladí...

Na svém PC jsem objevil staré fotečky z Festivalu Fantazie 2003. Kvalita není nijak dokonalá, ale lepší, než nic. Je neuvěřitelné, že už je to skoro šest let od mého prvního FF.








12 komentářů:

San řekl(a)...

Bohové! To jsem ještě byla blonďatá a hubená! To byly časy :(.

Johnak řekl(a)...

Ty jsi ale pořád hezká, San ;-)

Ale je to hrozný, jaký jsem byl mladý ucho... zatímco teď jsem velký ucho... :D

Unknown řekl(a)...

Awww :3 Je skoro neuvěřitelné vidět lidi které znám (ať už od vidění nebo blíž) v době, kdy jsem ještě netušila, že vůbec existují. Jedno velké nadšené "Jůůů".
Vždycky, když takhle vidím podobné fotky tak mi přijde, že čas strašně letí, a během "málo" let se někteří lidé mohou tak moc změnit(až na pár výjimek, které se nezměnily vůbec) - viz. třeba Treib

San> Je to docela nezvyk, na té fotce se v té černé úplně ztrácíš O_o . Myslím si, že teď ti to sluší víc :)

Kendra řekl(a)...

Jééééé :) já zas byla ostříhaná nakrátko, blonďatá a poněkud prostorově výraznější a taky to byl můj první FF. Nemáš víc fotek? Že byste se taky zasmáli mě :D

Johnaku, my tě máme rádi, protože jsi takové ucho, jaké jsi :)

Johnak řekl(a)...

Nejvíc jinak vypadá Zvěmi. Tady jí bylo 14 a byla úplně jiná vzhledově. To byl vlastně jedinej con, kde vypadala ještě ne-Gothicky, jestli se nepletu. A Treib byl tehdy ještě tak mladý a nezkažený :-)

Kendra - nejaké další mám. Respektive jich mám 115, ale tebe si na žádné z nich nevybavuju. Tehdy jsem tě ale ještě neznal, tak je možný, že jsi někde zastrčená na pozadí. :-)

Anonymní řekl(a)...

Ještě že s mým harddiskem odešly i fotky. Např. fotky z posledního Rauconu jsem ukrývala opravdu pečlivě :)
Ale vybrals hezké kousky z historie. Někteří vypadají proti dnešku dost... dekadentně :D

Johnak řekl(a)...

Thaleia - a někteří naopak vypadají podstatně méně dekadentně než dnes... :D

Kendra řekl(a)...

Nechceš to hodit někde ke stažení? ;)

Vybavit si mě nemůžeš, protože bys mě nepoznal. Ale Sovog jednou na nějakém conu promítal právě fota z FF 2003, a kromě mě tam byl tehdy ještě obyčejně vypadající chlapec Arianus :)

Ad Treib, ten mě překvapuje neustále :D

Johnak řekl(a)...

Kendra - tak malého Ariho na fotce mám. Tehdy jsem na něj měl ještě víceméně neutrální názor... :-)

Markéta řekl(a)...

Tak jsem to ukazovala Shakeovi a prý by mě tam nepoznal :-). Já si jinak myslím, že jsem se moc nezměnila, jen trochu dospěla (a i to je poznat hlavně na tom, že už nenosím ty příšerný jediský hadry :-)).

Johnak řekl(a)...

Affaia - ale i ty jedisky hadry byly hezky ;-)

Kendra - ke stazeni nevim, kam to dat, je toho docela hodne. Ale jestli budes na Sconu a jestli se mi pripomenes, tak to to muzu hodit na flashku nebo neco podobneho.

dteiml řekl(a)...

Koukám, že oba dva máme rádi PC hry. Nechtěl by si vyměnit odkazy? Oba dva budeme mít více návštěv a čtenářů. Pokud máš zájem, mrkni na Skilltime a napiš mi na dteiml@gmail.com.