čtvrtek 10. září 2009

Bloodcon

Onehdá se mi v hlavě zrodil úchylný nápad. Jít darovat krev. Tak jsem poprvé učinil v únoru. Potom jsem šel ještě jednou a postupně se mi v hlavě zrodila ještě úchylnější myšlenka. Lidé pořádají pochody Prahou v kostýmech a uniformách, chodí v uniformách do kina, do divadla... Co takhle kdyby šli Harringtoňáci v uniformách darovat krev? Z toho vzešel první (a určitě ne poslední) Bloodcon, který se konal tohle úterý.

Účast bohužel nebyla moc velká. Z části proto, že hodně členů HMS Phantom nemohlo ze zdravotních důvodů a z části proto, že naši drsní mariňáci se bojí jehel. :-)

Nakonec jsem se této mise účastnil já, Dragon Lord, Blanca a Blančina sestra Inka. Uniformy jsme měli jenom já s Blankou, Dragon měl alespoň své BSG maskáče a baret. Také s námi šel fotograf Patrik, který celou akci dokumentoval.

V nemocnici z nás byly sestřičky docela vysmáté, ale byly hrozně milé.
Sestra: "A loď máte zaparkovanou za barákem?"
Johnak: "Tak nějak."
Blanca (šeptem): "Admirále, neměli bysme jim zopakovat, že jsme vesmírný námořnictvo?"
Johnak: "Hmm... ne, nebudeme jim to komplikovat."

Všem účastníkům děkuji, bylo to super a za 3-4 měsíce to určitě zopakujeme. Doufám, že ve větším počtu. :-)

9 komentářů:

Cece řekl(a)...

Velmi úchylné, ale zároveň odpovědné a inspirující.
*Salutuje*

Johnak řekl(a)...

Cece - díky. Bylo to super :-) Akorát, jak říkám, snad nás příště bude víc. :-)

Katuše řekl(a)...

Určitě bude větší účast, jen si musíš líp zpracovat ty mariňáky ;)

Johnak řekl(a)...

Marika - jojo, už plánuju, jak před nima budu stát a říkat: "Your Queen is watching. Manticore is watching! But most important: Godfather is watching!" :D

Katuše řekl(a)...

Jooo, to určitě zabere :-D

Lenka Kohútová řekl(a)...

Byl to opravdu jedinečný zážitek, myslím, že na nás v Thomayerce jen tak nezapomenou - a když se jim to povede, tak se jim zase za čtvrt roku přijdeme připomenout :-D - a jak říká admirál, snad v hojnějším počtu ;-) Co myslíte, nechali by se mariňáci nalákat na sladkosti a nealkoholický pivo? :-D

Kendra řekl(a)...

R3SP3CT! Originální a záslužný nápad, jen tak dál, admirále :)

(Aspoň že mariňáci jsou stejní srabové jako já, pokud jde o jehly, už si nepřipadám tak blbě.)

Johnak řekl(a)...

Kendra - opožděně odpovídám: no jo, lidí alergických na jehli je víc, ale tak příště se to zpraví... nechcete udělat podobnou akci v Brně? :D

Anonymní řekl(a)...

Super nápad! :)